fredag 1 oktober 2010

Angenämt

Lediga, underbara, soliga fredaaaag! Har sovit som en prinsessa inatt, älskar min säng och kan verkligen sova hur länge som helst om jag inte blir väckt. Idag väckte en ivrig Znaggis mig.

Idag har jag en del saker att göra, trots att jag är ledig. Men vet ni? Det är enbart roliga, angenäma måsten!

Klipptid ska bokas. Så slitet, solblekt hår efter sommar och utlandsresa med salta bad och starka strålar. Är sugen på både ny frisyr och ny färg. Ska bli spännande att se vad vi kommer fram till sen:)

Provbågar ska beställas hem. Alltid lika kul tycker jag! Sugen på något nytt och annorlunda. Det måste vara hösten som inspirerar så till förändring!

Nämnde för ett tag sedan att jag och Sofia har ett roligt sidoprojekt på gång. Vill inte säga för mycket innan det är helt spikat, men idag ska jag i alla fall besluta mig om inköpet till projektet. Om jag ska satsa på dyrast eller nöja mig med den fullt dugliga lite billigare varianten. Är så sugen och det riktigt kliar i fingrarna på mig nu!

Sist men inte minst så ska jag och Znag titta närmre på ett spännande och roligt projekt (Ja, jag har massa roliga projekt framför mig just nu). Eller detta kan vi snarare kalla ett äventyr. Love it!

Så ja, jag har en del att göra, men det är 100% roliga och angenäma måsten:)

1 kommentar:

Znag sa...

jag gillar gillar gillar gillar massviiiiis! :)