söndag 10 oktober 2010

Veckans sista dag

Idag kom jag äntligen över den magiska gränsen. Jag skrev mina första ord på hemtentan! Äntligen kan man säga, efter flera dagars skrivkramp släppte det slutligen. Men det går fortsatt trögt, väntar fortfarande på att komma in i det magiska bananaflytet. Då jag glömmer tid och rum och producerar ord efter ord i en rasande fart. Hoppas det sker snart! Har fått ihop en sida idag iallafall så det är en bra början. Kan inte för mitt liv förstå hur vi lyckades få ihop över 70 sidor C-uppsats i våras. Men det visar ju bara vad hjärnans inställning gör med oss. Det är också det som gör att 5 sidor nu känns lika jobbiga som 70. Hjärnan lurar man inte så lätt!

Nu tar jag kvällen med gott samvete och åker till S istället.

Just ja, angående mitt förra inlägg och det jag skrev om SF i Gislaved. Som ni säkert sett tidigare i bloggen har jag hyllat SF och deras arbetsmarknadsdagar vi fått ta del av. Så att SF i Gislaved inte är min drömarbetsplats beror enbart på att det är beläget i just Gislaved:) Just nu lockar inte Gislaveds fastighetsmarknad särskilt mycket. Men vem vet, det kanske ändrar sig;)


Lovade bilder på frisyren och bad om hjälp med bågval. Har redan valt båge nu så tänker inte riva upp det beslutet genom att be om ytterligare råd, men tack ändå:)

Här kommer luddiga iPhonebilder på håret iallafall. En bra bit kortare, en hel del lockigare och en eller två nyanser mörkare. Jag gillar´t!




Bananalove

2 kommentarer:

Slemmis sa...

Härligt! Hoppas få se bild på valda bågar sen också då =)

Håret ser iallafall toppenfint ut! =)

Kram kram!

tina sa...

ser kanon fint ut ju =) kram