lördag 30 oktober 2010

Freedom

Tentan är över! Tentaperioden är över! Nu får man tillbaka sitt liv för ett tag igen, så jäkla härligt! Jag ska fira min nyvunna frihet genom att göra alla de saker som jag inte hunnit med på länge; tvätta och städa. Är faktiskt riktigt laddad! Nu ska det bannemig skuras rent här och det till en massa bra härlig städmusik:)

Tentan gick bra och jag vågar säga att jag har klarat den. Det var högre svårighetsgrad än jag trodde, men med lite is i magen gick det att bena ut det mesta iallafall. Det hade varit fint att ha satt den och därmed kan lägga skatterätten bakom sig. Tråkiga ämne!

Igår hade vi en mysig tentafest/tjötkväll. Åt rhodosrullar och drack vin och öl. Skrattade så jag har träningsvärk i magen idag! Kommer sakna alla galna byggare nu när vi alla har börjat spridas ut i Sverige sakta men säkert. Det pratades allvar om framtid och intervjuer, intag och kostymer. Men givetvis med inslag av sjuka youtubeklipp och låga skämt. Precis som vi är helt enkelt! Traskade hemåt vid halvtresnåret. Och ja, jag har haft ont i huvudet idag. Men nu är jag på G igen!

Dags att tvätta. Har gått tomt på strumpor några dagar nu så det är verkligen välbehövligt! Ska även försöka hinna in till stan en sväng och se om jag hittar en ny kavaj. Jag ska ju på intervju så det gäller ju att snofsa till sig lite:)

En härlig lördag helt enkelt!

Inga kommentarer: