lördag 2 oktober 2010

Lördagsvardag

Jobbat idag, första gången på evigheter som jag jobbar en lördag! Sist det hände var när jag jobbade julborden åt team Lexö. Helg för mig är lika med ledighet så visst kändes det lite avigt!

Men goa goa pengar att använda på de två stora, dyra projekten som är inplanerade:) Längtar så!

Ryggen är inte glad alls, värker på nytt ställe mellan skulderbladen. Besök hos mormor och morfar, deras grymma massagedyna gjorde gott och jag hoppas att knutan gav med sig lite (så att S kan massera ut resten sedan).

Ikväll går byggarnas stora kräftskiva av stapeln. Tror det är ungefär 100 glada byggare ur samtliga årskurser som har anmält sig. Av olika randiga och rutiga orsaker deltager jag inte i år. Kan ärligt säga att det vänder sig i magen bara av tanken på snaps, brännvin och sprit! Men jag hoppas att ni håller ställningarna åt mig ändå och tar en snaps eller två för Botens skull;) Tror att det intas en snaps eller två redan i skrivande stund! Ni kommer garanterat ha en toppenkväll!

Men det ska jag också se till att ha, även fast kräftor inte står på tapeten:)

Kram

Inga kommentarer: