måndag 4 oktober 2010

Ibland så!

Träningen idag gick så jäkla bra! Benen var hur pigga som helst och jag kände att jag hade flera kilometer kvar i benen när jag sprungit färdigt! Hade jag bara haft mer tid så hade jag så gärna testat och sett hur långt det hade gått, men tyvärr så var tidsschemat pressat. Grym känsla när kroppen förbättras så mycket på så kort tid!

Nu är det dags för glasögonprovning. Vem passar bättre som smakråd än han som ser dem oftast?

Överträffade mig själv innan och redde ut diverse datoruppdateringar helt själv! (det hör inte till vanligheterna)

Detta för mig osökt in på ett ämne som elaka, avundsjuka tungor tydligen tar upp när det pratas om mig. Under åren har jag stött på detta några gånger och det har alltid kommit ifrån folk som inte känner mig alls. I helgen var det på tapeten igen och jag kan inte annat än skratta. Ämnet? Huruvida jag är en bimbo eller ej. Alltid lika komiskt att höra! Också alltid lika kul att ge min respons på. Återkommer därför under morgondagen och ger min syn på saken!

Mästare på cliffhangers som jag är:)

Kram

Inga kommentarer: