onsdag 20 oktober 2010

Stekblom

Hemtentan är nu officiellt över. Seminariet är över och det gick riktigt bra! Alla hade så himla bra arbeten och det märktes verkligen att vi är fyraårsstudenter. Kändes extra skönt att mitt hårda slit lönat sig: nästa år ändras kursupplägget på en av våra kurser enligt ett av mina förslag på problemlösning jag skrev i min hemtenta. Häftig känsla!

Kvällen är ändå dagens höjdpunkt: Rhodosrulle och resebokning!

Nästan exakt  tre månader efter backpackerturen i Grekland kändes det dags att boka resa igen. Om nästan exakt tre månader åker vi: Thailand och Malaysia here we come! Kommer bli så. jävla. gött! Banani & Znaggi on tour! Ser framemot en galet rolig resa med min bästaste kömpis:)

Bananalove

1 kommentar:

Znaggis sa...

ååh, vad jag längtar! :) kommer bli galet sköj! :)