måndag 15 februari 2010

Banana i punktform

Den här listan hittade jag på Cosmo. För att jag inte har så mkt annat att uppdatera om.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Byggnaders energiprestanda (Epref) uttryckt i kWh/m2 och år skall anges som den normalårskorrigerade uppmätta energianvändningen i byggnaden, fördelad på Atemp exklusive eventuell area för varmgarage i byggnaden, om inte varmgaraget är en egen byggnad

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Armstödet på soffan

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Puckelpistfinalen i OS

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Strax efter 18

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Grannen som stökar runt

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag cyklade hem från träningen. (SNÖHELVETE försvinn nu!!!)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
På min iPhone

8. Vad har du på dig?
Träningslinne och träningsbrallor

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag drömde helt stört mycket. Mest om krig och död men även om en påse äpplen

10. När skrattade du senast?
När jag och Znag diskuterade mulatters hudfärg

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Rakt fram två lackhyllor, åt höger en stereo, en klocka och en tavla från Thailand.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej, men det var sjukt konstigt att min spinningsko inte löste ut idag. Fick hoppa av cykeln med skon kvar på pedalen och sedan fick min tränare och jag hjälpas åt att få loss den. Det var konstigt

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning? Detta är ingen utmaning

14. Vilken var den senaste film du såg?
Avatar. UNDERBAR film! Efter skidloppet idag ska vi se på Duplex. Sjukt kul film!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle ge min familj så att de blev ekonomiskt oberoende. Sen skulle jag köpa en bil så jag slipper åka kollektivt som den fattiga student jag är. Jag skulle investera i lite "kåkar", köpa ett eget boende och jag skulle spara spara spara och resa resa resa. Fatta förresten hur mycket skor jag skulle ha då! Haha

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är sjukt bra på att lösa korsord. Snabb som en vessla och kan nästan alltid allt. Olof säger att jag är bättre än hans farfar och att det inte är många som är det.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Beror på vad som innefattas i ordet politik, men jag skulle jämna ut välståndet mellan världens länder och stoppa miljöförstöringen

18. Tycker du om att dansa?
Dansa ja! Dansa är det roligaste jag vet. MEN. Jag dansar aldrig nykter om det inte är hemma i lägenheten. Då kan jag dansa som en tok när rullgardinerna är nere;) Jag är absolut inte bra på att dansa någonstans men jag älskar´t! Ju fulare desto roligare är mitt motto!
1
9. George Bush?
Uttalar mig inte i frågor som jag inte har full information bakom

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Oj vilken fråga. Finns många namn. Elian för att det finns omkastat i släkten. Annars Stella, Maximilian, Elliot, Saga, Maja, Moses osv osv. Alltså inget spikat än. Haha

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, när jag blir pensionär halvårsvis i något varmt land

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Bra jobbat Banana!

Kram

Inga kommentarer: