fredag 26 februari 2010

Snabb update

Gårdagen var helt totalt fullspäckad så det blev inget bloggande här inte! Vi pluggade hela förmiddagen och sedan gick vi på stan hela eftermiddagen. Jag vart såå shoppingsugen och hade massa saker jag ville ha, men jag hittade typ ingenting utav det jag hade tänkt mig. Men två plagg rikare blev jag iallafall! Jag köpte en stor vit skjorta på Gina och en snygg svart bustier på Lindex.

Sprang en runda på kvällen och shit det regnade verkligen småspik! Gud vilket kallt, äckligt regn det var och vad halt det blev på gatorna. Skönt med en varm dusch sen när jag kom hem vill jag lova! Sedan bakade jag och A efterrätten till dagens tjejfest! Det kommer förhoppningsvis bli supersmarrigt! Ikväll ska vi tjejer i klassen ses hemma hos S och äta gott, dricka vin, tjöta och mysa. Kanske blir det en sväng ut i natten sen om andan faller på.

Men först är det skola idag mellan 13-16 och innandess ska jag kravla mig ut och gå en runda. Det är strålande sol här idag och man får ju passa på att suga in de varma, sköna strålarna när de väl visar sig!

Imorgon är det så äntligen dags för Culture Beat, och man kan inte vara mer laddade än vad vi är just nu!
Med andra ord kommer denna helg att bli toppen!

Ha en härlig fredag och en underbar helg!

Kram

Inga kommentarer: