torsdag 4 februari 2010

Oslo baby

okej hörrni, brödet blev bra! Var supergott och dessutom väldigt nyttigt! Även fast jag bytte rågkross mot havregryn och linfrön (rågkross var slut och man tager vad man haver) så blev det riktigt bra faktiskt! Hade över A här innan och hon tyckte det var gott! Eller det sade hon iallafall! Haha

Utlovade även bilder på shoppingen i Oslo. Fanns så mycket fint, men med min studentkassa och Norges priser så fick jag nöja mig med mina tre absoluta favoriter.

Den röda plånboken. Färgen sägs locka till sig pengar och jag fastnade för denna modell med en sådan djupröd härlig färg. Dessutom var den i ett smidigt format som får plats även i  små axelremsväskor.



Killerheels. De grymmaste killerheelsen jag sett. För ett skofreak som jag så kan jag lova att detta var kärlek vid första ögonkastet. Så snygga skor har jag aldrig ägt! Är så stört nöjd med dem och tittar beundrande på dem ibland och klappar lite på dem! Haha. De blev dessutom mina för endast 249 NOK. Kärlek mina vänner, kärlek! Visst är dom läckra? Gör ju vilken outfit som helst!


Nya panties. Supersöta med massa volang och spets på. Dessa får ni dock inte se på mig, utan nöja er med att spana på håll! (hehe)

Men heelsen. Dem är jag mest nöjd med. Det är liksom typ dom och jag nu. För alltid.

Kram

Inga kommentarer: