tisdag 2 februari 2010

Habegär

Det finns så mycket som jag vill ha just nu! Tyvärr är det mest dyra saker så hälften av denna lista kommer att förbli just önskningar.

  • En ny mobil. Den jag har nu har damp.
  • En liten, smidig dator som man kan ta med överallt och som har inbyggd cam så jag kan videosamtala med Norgetjejerna
  • En iPhone. En vit, fin och bra iPhone. Tänker som så att köper jag en iPhone så får jag ju en ny mobil och en liten smidig dator i ett. Så då förminskas 3 dyra inköp ner till ett enda inköp! :)
  • En klocka. Ett supersnyggt stilrent armbandsur från Oxxo. Mindre snyggt pris bara...
  • Nya fina underkläder. Spets, volanger och rosetter.
  • Ny piercing. Den jag har nu är tråkig och inaktuell
  • Goda duschcremer och bodylotions
  • Leggings med skinndetaljer
  • Nya glasögon
Önska går ju...

Kram

Inga kommentarer: