onsdag 10 februari 2010

Hedrad

Denna vecka har antalet bloggläsare slagit rekord varenda dag. Hedrad att så många tycker att det finns något intressant att hitta i det jag skriver.

Annars har dagen varit sådär. Jobbade 6-14 vilket gör att jag är superseg nu. Mitt monotona jobb gör att jag har lite väl mycket tid att tänka efter på. Fast idag var det ändå bra, för den sista tiden nu har mitt liv rusat på i en rasande fart och jag har bara hängt på och inte stannat upp och tänkt efter. Idag kom livet ifatt mig lite och jag inser att jag måste dra i bromsen. Jag far och flänger hit och dit och tar aldrig en stund för mig själv att andas. Lägenheten ser ut som skit och mathållningen är allt annat än bra. För jag hinner inte! Jag är ju aldrig hemma! Är rastlös och vill framåt framåt i livet och det går just nu helt enkelt för fort. Hjärnan är ett enda virrvarr, jag drömmer mycket och vaknar genomsvettig på nätterna. Dessutom glömmer jag mycket. Har kommit på mig själv de senaste veckorna med att glömma av att ringa upp folk som ringt, glömmer svara på sms och glömmer viktiga saker som skulle gjorts. Förlåt alla ni drabbade, skyller på tillfällig sinnesförvirring. Allt stressande och farande och flängande gör att humöret tar stryk och går ut mot dem som kanske förtjänar det minst. Förlåt ni också.

Började med något positivt, fortsatte med något negativt och tänkte därför avsluta med något positivt igen, för att väga upp det hela. På sista tiden har jag fått enormt mycket komplimanger och uppskattning från alla möjliga olika håll. Har nog inte insett förrän nu hur mycket skada jag tog och hur nertryckt jag var av en person i mitt förflutna som behandlade mig så jäkla illa. Så jag har fortfarande svårt att ta åt mig av allt snällt som sägs och visas, men tro mig, det värmer!

Nu ska jag över till A och skriva lite C-uppsats. Vi ska även passa på att boka Roxette! Ska bli sjukt skoj att de kommer till lilla Anderstorp:)

Ikväll är en sådan kväll där jag hade gjort nästan vadsomhelst för en stor varm famn att krypa upp i. Längtar så efter en jättekram just nu.



Kram

Inga kommentarer: