söndag 28 februari 2010

Söndag

Har varit en seg söndag idag och jag har i princip sovit hela dagen! Var inte "hemma" förrän efter tre inatt och det var tidig uppstigning och hemfärd imorse. Men det var självvalt och så värt det!

Nu ikväll har jag fått lite saker gjorda. Har äntligen fått tummen ur och beställt ett skal till min iPhone! Den var tillfälligt slut och beräknas komma om 10-12 dagar. Ska bli skönt att slippa gå runt med min dyrgrip i en skabbig sock! Haha. Betalade även räkningar innan och förde över lite pengar till sparkontot. Hoppas budgeten håller den här månaden! Skrev även ut 5 rättsfall som vi ska ha på Fastighetsrätten imorgon. Tänkte skumma igenom dom lite snabbt under hockeyfinalen som börjar alldeles strax.

Nu bakar jag kakor. Hoppas på ett bra resultat men är mycket tveksam eftersom de blev alldeles för tjocka! Men men, hoppet lever vidare tills jag har smakat på dom! Receptet stal jag förövrigt av Sandra :)

Nu lägger jag dansskorna på hyllan ett tag. Kroppen känns sliten och bakisdagarna blir tyngre och tyngre. Man är ju trots allt inte 18 längre;) Fokus på hälsa och välbefinnande nu!

Kram

1 kommentar:

Lina sa...

dansskorna på hyllan?? hehe va hände me Amanda Jensen på lördag? =)