tisdag 16 februari 2010

Härlig dag-fettisdag!

Åh så skönt, vi är färdiga med dagens plugg redan nu! Vi har suttit i biblioteket sedan 10.00 och varit väldigt produktiva idag faktiskt. Vi har opponerat på S och K:s första kapitel på C-uppsatsen och vi har gjort de första övningsuppgifterna inför gruppövningen i fastighetsrätt på fredag. Gud så ringrostig man kände sig när man skulle slå i lagboken då! Men efter ett tag så kom vi in i det igen. Nu har vi alltså två dagar på oss att göra de resterande 4 uppgifterna som hör till övning 2 och det kommer vi alltså att hinna med god marginal.


Alltså blev det en härlig lucka nu, innan det är dags för fettisdagenfika med tjejerna i klassen:) Klockan 17 i eftermiddag intar vi Skånskans och ska köpa slut på deras semlor! Nu har jag alltså några timmar off där jag hinner göra precis vad jag vill. Fick Cosmo i brevlådan idag så ska lägga mig och slöläsa lite nu. Sen tänkte jag göra årets första löprunda här nere! Är så taggad nu! Dessutom missar jag ju träningen ikväll eftersom det först är fika som sagt, tätt följt av skidskytte. Så ska ladda iPoden och ge mig ut en runda sen. Sen kan jag äta semla med gott samvete!





Ikväll kommer dessutom bästaste Korre hit och sover hos mig på sin väg hem från Oslo:) Nice!

Kram

Inga kommentarer: