lördag 13 februari 2010

Filosofi från soffan

Lördag idag. Helt underbart att inte vara ett skit bakis efter en härlig fredagkväll! Kavajen var på och Banani var städad. Härligt att se lite nya ansikten och träffa lite nytt folk! Besökte allt som allt tre förfester där det var enbart nya bekantskaper för mig! Förutom tjejerna jag gick dit med då förstås! Men som så ofta så är förfesterna roligast och krogen kunde nog nästan ha kvittat sen. Vi var på the corners och det var lite väl konstigt folk där alltså. Så vi tog taxi till Kåren där Hjärtslaget är igång hela helgen. Men jag gick aldrig in, var inte ett dugg sugen. Dessutom var sängen bara några 100 meter bort så jag smet hem. Men efter påringning vände jag tillbaka och köpte korv. Sen gick vi hem. Tacksamt idag då jag mår prima!

Idag väljer jag att åka hem. Olof har inflyttningsfest här idag och jag har lovat att komma, men jag är inte ett dugg sugen faktiskt. Känner mest för att ta det lugnt och gotta mig. Sedan jag blev singel har jag kört tvådagars utgång varenda helg och kroppen tar en hel del stryk. Det finns något som lockar så mycket mer än fest just nu. Så ikväll tackar jag för mig och säger nej.




Kram

Inga kommentarer: