tisdag 16 februari 2010

Uffig och risig

Efter löparrundan innan har jag mått allt annat än bra. Mådde så sjukt illa när jag kom hem, det gör jag alltid när jag sprungit för att jag tar ut mig så, men det här var värsta någonsin. Fick rusa in på toan och magen levde sitt egna liv. Dessutom var löparrundan så sjukt jobbig! Helt stum i benen och båda knäna sade ifrån ganska tidigt. Antar att jag gick ut alldeles för hårt med tanke på att jag inte varit ute och sprungit sen Thailand. Tråkigt var att illamåendet inte ville ge med sig så under semlefesten så satt jag och sippade lite på en cola. Men så släppte det lite och jag pressade ner en semla. Är det fettisdagen så är det! Men jag fick kämpa! Gulliga Skånskan gav oss alla, vi var ändå nio stycken, varsitt stort bröd! Tack snälla! Föredömligt då bröden ändå skulle slängas eftersom de inte blivit sålda. Och nio fattiga studenter blev väldigt glada och tacksamma!

Mår fortfarande kasst och har dragit på mig mina underbara haremsbrallor från Thai och bäddat ner mig i soffan under en filt för att titta på skidskyttet. Jag vill inte bli sjuk! Hoppas hoppas att det är något tillfälligt som berodde på löpningen. Tycker lite synd om mig själv och är lite ynklig just nu. Hoppas en värktablett gör susen!

Håller tummar och tår för svenskarna ikväll och hoppas att inte lördagens fiasko (?) har förstört allt för mycket för skidskyttetjejerna!

Kram

Inga kommentarer: