måndag 1 februari 2010

Bra skit!

Har haft en helt FAB helg! Känns så gött att säga det, för denna helgen har varit sjukt svårslagen alltså! Började med en helledig fredag för det första. Sen klippte jag mig och färgade håret och jag blev så himla nöjd! På kvällen vankades det 30årsfest för Mange som hade slagit på stort och hyrt Raska kocken. Maten var supergod och byggarna var i sitt esse:) I present av Raska kocken fick Mange VIP-entré till samtliga festdeltagare på Bond! Så dit gick vi. Sen stökade jag till det lite väl mycket och det som hände på Bond stannar på Bond.

Lördagen var det meningen att jag skulle åka up till Oslo, men då Anna peppade upp Halmstadskillarna på att följa med till Gislaved och Rosenström och bo i stuga så bestämde jag mig för att skjuta Oslo till söndagen.

Lördagen hängde jag hos Mange och degade ihop med Kungsbackafolket. En pizza på det så var vi igång igen! Trodde vi. Jag och Anna åkte till Systemet, det var det tyngsta den dagen. Sen tog vi bussen hem och sov hela eftermiddagen! Haha. Vi velade och velade och velade om vi skulle åka hem till Parken eller inte. TIll slut tog jag (tillsammans med Annas mamma) beslutet om att åka hem iaf. Och såhär i efterhand är jag sjukt nöjd med det beslutet;)

Vi efterfestade till halv sex och sedan var det bara att kliva upp och bege oss ner till Halmstad där min buss till Oslo väntade. Vad händer? Annas bildörr fryser. Jag pillar lite. Det slutar med att det inte ens går att stänga den till slut. Panik uppstod med endast 1,15 tills bussen lämnar Halmstad. Det slutade,efter många om och men med att vi fick binda bildörren med ett nyckelband som anna höll stenhårt i medan jag körde! Haha vilken syn alltså! I Skeppshult stannade vi och fick hjälp på en mack. Sen var det full fart mot Halmstad. Exakt på minuten när bussen skulle gå flög jag ur bilen! Jag hann!

Den 6 timmar långa bussresan sen var väl sådär en bakissöndag. Men upp kom jag och mysigt är det! Killarna (läs: Carlberg) bjöd på smarriga Fajitas och sen kollade vi på Paranormal activity. Vidriga film då!

Idag har vi degat i soffan hela dagen. Snart kommer Emma hem och då ska vi baka en gigantisk negerbollspenis och ge till Patrik som fyllde år igår:) Ska bli så skoj att träffa den lilla muppen!

Så nu myser jag runt i Oslo några dagar och umgås med mina bästa! Lovely!

Kram

Inga kommentarer: