måndag 1 februari 2010

Liten rättelse

Jag har förstått att det jag skrev i föregående inlägg angående Bond har misstolkats lite. Då jag har släkt och familj som läser så kan jag avslöja att det "enda" som hände var att jag vart på väg att bli utslängd efter lite för mycket av Simons whisky och vart lite för tyken mot en vakt. Så jag blev alltså inte utslängd, och det enda som hände var att jag drack vatten resten av kvällen. Så så var det med det stöket!

Åter till nutid. Nu har jag och Emma varit och fikat med världens bästa Patrik:) Han fick en negerbollspenis av oss i födelsedagspresent som han blev mycket glad för! Haha. Sen har jag och Emma strosat på stan. Jag köpte en superfin ny plånbok som var röd, för att Emma hävdar att pengar drar sig till rött! Hoppas det stämmer nu! Sedan köpte vi med oss massa gott snask hem som vi ska ha till filmen. Ostar, kex, jordgubbar och cola zero! Mums!

Kram

Inga kommentarer: