onsdag 17 februari 2010

Stum

i benen idag. Saaaatan vilken träningsvärk jag har! Baksida lår, framsida lår, skinkorna och magen. AJ! Men magen och illamåendet är bättre idag så det var nog bara en tillfällig attack som utlöstes av löprundan.

Grattis grattis till Ferry igår som helt överraskande tog OS-guld! Så strongt jobbat att prestera på topp när det verkligen behövs och extra kul att göra det när ingen egentligen har förväntat sig det! Konstigt att herrarnas skidor tydligen var mycket bättre än damernas? Hmm.

Inatt har bästa Korri sovit här:) Men gud vilka griller hon har satt i huvudet på mig! Eftersom hon jobbar på IKEA i Oslo så fick jag insidertips om en hel soffserie som ska utgå och som därför säljs svinbilligt nu. Jag vill ha! Jag gillar inte den soffan jag har nu, och har aldrig gjort. MEN. Den kombinationen jag vill ha är givetvis för stor för min jäkla skokartongslägenhet. Jag mäter och mäter och kommer inte fram till någon lösning alls. Har satt mamma på uppdrag att försöka lösa hur jag skulle kunna pressa in den om jag möblerade om. Hoppas hon kommer på något, för jag vill verkligen ha en ny soffa och detta är ett superklipp!

Nu är det tvättstugan och sen dags för opponering av C-uppsatsen.

Kram

Inga kommentarer: