onsdag 3 februari 2010

Hemma igen

Nu är jag hemma från Oslo igen, lika tråkigt varje gång att åka ifrån tjejerna:( Tråkigt att komma hem till en tom lägenhet också nu när man vant sig vid kollektivlivet i några dagar. Ännu tråkigare att laga mat till sih själv. Hatar det verkligen! Har ingen inspiration alls och är verkligen kass på att laga varierad mat!

Men hör och häpna, ikväll bakar jag bröd! Haha. Är mycket spänd på resultatet då detta var mitt första brödbak. Såg inte så lovande ut innan tyvärr! Lovar att återkomma med hur resultatet blev sedan!

Jag och min garderob har varit ovänner de senaste månaderna. Jag är så sjukt missnöjd med upplägget i den, vilket resulterar att det alltid råder kaos därinne. Så ikväll ska jag bannemig ta tag i detta och organisera om lite. Flytta trådbackarna några hack och flytta över underkläder till byrån istället. Jag har alldeles för mycket kläder och alldeles för lite plats. Hoppas på ett bra resultat sedan när jag är klar, för nu är det ingen höjdare!

Just ja, tentan ja! Jag klarade den satans tentan!!! Blev så förvånad och så sjukt sjukt glad! Dessutom var det med bred marginal! Fattar absolut ingenting och kan bara konstatera att jag än en gång lyckades prestera som bäst när det väl gällde! Som belöning för detta ska jag bannemig köpa klockan jag suktat efter sååå länge!


Oxxo design steel diamond watch

Visst är den ljuvlig?

Snart kommer A och då ska vi ta tag i C-uppsatshelvetet igen. Usch är så opepp på att skriva uppsats just nu. Vi ska också kika på Roxettebiljetter! :)

Kan passa på att göra ett massutrop här förresten! Vet att alla ni tjejer läser min blogg! Ska ni med på Roxette 14 el 15 augusti i Anderstorp?? klart ni ska:) 3 av oss beställer ikväll, ni andra som är sugna, hör av er! Kommer bli stort, stort och sjukt skoj! Once in a lifetime liksom:) Kul om ni alla vill följa med!

Brödet ropar, återkommer senare med resultatet. Då ska jag även passa på att visa vilka fynd jag gjorde i Oslo!



3 kommentarer:

Slemme sa...

Tjos Anna! =)

Roxette låter väl inte helt fel.. Var i A-torp är det då?? Kan man läsa mer nånstans? Pris å sånt? Var köper man biljett?

Japp, vill ha uppdatering om brödet, om det blev gott vill jag ha recept! =) Har recept-torka på bröd så det vore bra! ;)

Banana sa...

Emme! Det är jag, Lina och Anna som bokar ikväll, Emma är också sugen! Hade varit såå skoj med en liten "reunion" på hemmaplan! Det är på Scandinavian raceway, det är enorm formel1tävling där hela helgen med plats för 45 000 åskådare. Biljetten är dyr, 605 kronor, men vi anser att va fan, detta händer en gång hemma i skogarna liksom! Gå in på http://theracelegends.com och läs om det. Biljetterna säljs på biljettnu.se Vore superskoj om du hänkade! Ta med Andreas med, folk lär gå man ur huse här hemma! :)

Slemme sa...

Tjoho! Jag ska ta och peppa Andreas så jag får med mig honom, har typ 500 kvar på kontot för denna månaden så lär ju bli han som betalar i så fall! ;) Han kanske är sugen på hela helgen! =)
Om inte han ska med så kanske han kan låna ut en slant till mig så jag kan gå iaf! =) I så fall köper jag ikväll! ;) Vore huur kul som helst!! =D

Men du jag ville ju ha receptet på bröödet!! =)