tisdag 9 februari 2010

Paus

Som om det inte vore nog med paketet hemma på Kvantum, så låg mitt paket från barbarella innanför dörren när jag kom hem från skolan innan! En ny piercing till naveln! Fast min fjäril är rosa óch stenen är vit. Ska bli så skönt att ta bort den andra, som inte kunde vara mer inaktuell just nu!


Har varit och tränat ett sjukt monsterpass! Tack vare att jag måste åka hem ikväll så fick jag boka ett tidigare pass. Ett extra långt pass var det tydligen, 75 minuter stenhård spinning. Fy fan. Det var inget jag rekommenderar alltså! Visst att det är skönt att ta ut sig, men det här var lite väl bra. Hade krampkänning i båda fötterna och ena knäet ville gärna strejka. Jag som har ett ganska dåligt knä efter lite för många mil löpning på asfalt ska nog hålla mig till en timmes pass i spinning. Men men, jag tog mig igenom det och såhär i efterhand tackar kroppen för bidraget!

Nu ska jag dricka upp min smoothie, kravla in i duschen och sen bege mig den otroligt tråkiga vägen hem till Gislaved. Imorgon kl 06 00 står jag redo på NP och drar in lite cash. Men efter jobbet ska jag hämta min iPhone och sedan gasa ner till Halmstaden igen. Tack snälla A för att jag får låna din bil!

Idag rasslade det ÄNTLIGEN till lite i C-uppsatsskrivandet. Vi börjar se en struktur och ett mönster och dessutom har vi ett spännande, hemligt, och vad vi tror är mycket givande projekt framför oss. Då vi är tre grupper som skriver inom nästan samma ämne så kommer vi att hålla detta för oss själva ett tag till. När jag kan ska jag berätta! Skickade iväg ett mail idag och svaret jag fick var mycket positivt!

Nä, duschen var det!

Kram

Inga kommentarer: