fredag 5 februari 2010

Wohoho!

Det är fredag hörrni! Och inte vilken fredag som helst; det är SUPERFREDAG! Ska bli så roligt! Och som om det inte vore nog så fick jag tentaresultat nr 2 för en stund sen; JAG KLARADE DEN OCKSÅ! Så otroligt skönt! Ikväll ska det minsann firas!

Idag gick vi i skolan för första gången på flera veckor. Fastighetsrätt mellan 9-12 och jag var helt död! Var uppe alldeles för länge inatt och vek tvätt och sorterade in i garderoben och bäddade rent. Men shit vad skönt det var att krypa ner nybäddat sen då! Bästa känslan!

Jag har beställt en iPhone idag! Iiiih! Är helt stissig över detta! En vit 16 MB 3GS blev det och jag är så nöjd! Enda kruxet är att mitt nummer flyttas över till halebop på torsdag. Så jag hoppas innerligt att telefonen och simkortet har hunnit komma tills dess! Annars kommer jag vara okontaktbar där i en skarv.

Vi har spenderat hela eftermiddagen på stan och jag har shoppat lite som vanligt. Idag köpte jag:

  • en brun tunika med stora paljettvingar på axlarna i svart. Svårt att förklara men den var superfin. Från HM
  • en svart kavaj med kritstrecksfoder från Veromoda (delvis för mitt presentkort på Veromoda jag fick i julklapp)
  • en svart kort klänning med gulddragkedja hela vägen från Monki (den ska jag ha ikväll)
Ska sova en timme nu så jag är pigg iväll. Sen är det fix och don för att sedan äta middag ihop/förfesta

Imorgon åker jag hem till Gislaved och firar Linas Fidde. Det ska bli skoj faktiskt! Ska även titta på resor med la familia, som tydligen måste ha en hjälpande hand:)

Sade jag att jag mår för jäkla bra just nu? Inte? Det gör jag iallafall! Det går bra nu som Petter skulle sagt! :)

Kram

Inga kommentarer: