onsdag 17 februari 2010

Lite tid över-tid för nostalgi

Det blev ingen träning idag, träningsvärken från igår satte stopp för det. Kan seriöst knappt resa mig ur soffan. Så jag tänkte roa er med lite bilder från "den gamla goda tiden" ikväll! Lite favoriter i repris så att säga:) Bilderna går att klicka på för att se större! Enjoy!

Playa del Inglés 2005. (Bildbevis på att de 10 kilona smugit sig på idag. haha)

Studentfest 2005

Spinningben. Snart är jag där igen hoppas jag!

Jag och Maria på studenten 2005

Trajet 2006

Midsommar Gotland 2006

Korri och Stajg på färjan till Visby

Underbar bild! Haha. Vi letar efter stranden på Gotland.

Grand hotel i Falkenberg en tidig morgon/sen natt 2006

Nyår hos Käly 05/06

Falafel på skumparty. Bulgarien 2006
Käly och Falafel i Sunny beach 2006

Jag och Emma på Robbie Williams. Ullevi 2007

Vi var typ först in! Haha
Jag och min finaste 07

Nollningen 2008

Jag och Emma och våra nollor

Jag och Ullis innan Bad taste, då alla byggare kom i sopsäckar
Skägget innan Badtaste

Nollningens regatta 2008

Kram

3 kommentarer:

Slemm sa...

Åhh, man tackar för denna nostalgiska resa! =D
Hoppas det bra med dig tösen, bortsett från träningsvärken då! ;)

Banana sa...

Haha visst var det skoj? Tänkte lagt upp de UNDERBARA efterfestbilderna från playan me, men då hade du nog strypt mig! hahaha. Allt är fint här! I Västerås med?

Lina sa...

hihihi.. skojj me gamla bilder =)