söndag 21 mars 2010

Bananas dag idag

Vill börja med att tacka så otroligt mycket för alla gratulationer jag har fått på min stora dag! Alla telefonsamtal, sms, mms, facebookhälsningar och skönsånger har värmt det gamla frusna hjärtat;) Tackar allra ödmjukast och är även iår överväldigad över att så många minns min dag och väljer att skicka en hälsning! Ni har alla gjort min dag och jag blir varm och glad bara av att tänka på alla er snälla underbaringar!

Har precis kommit ner till Halmstad igen efter en helg fylld av festligheter. Känns som jag har budapesttårta i öronen och potatissallad ända ut i fingrarna! Men gott var det! Det var med blandade känslor jag åkte ner hit idag. Här nere väntar plugg plugg plugg och det finns inga pussar eller kramar så långt ögat kan nå.

Men men, bara att bita ihop och köra Veckan är fullspäckad med föreläsningar, uppsatsskrivande, intervjubesök i värnamo, våffelkväll och gekåsbesök. Detta ska försöka varvas med träning så jag lär väl stupa i säng om kvällarna. Veckan kommer således att gå i en rasande fart hoppas jag:)

Må så gott alla och hoppas ni är laddade för en ny vecka nu!

Kram

1 kommentar:

sandy sa...

Ja Anna, du har rätt! Pendla skulle kunna vara ett alternativ. Håller på att fiska lägenhet i Anderstorp nu nämligen :)men det dumma är att tågen inte går från Anderstorp, utan måste ta buss till reftele först! Sen är jag ganska trött på att åka tåg också..ååh, mycket att ta hänsyn till! Sen vill jag ju bo med Virre också.. fast studentlägenhet hade varit mysigt!