måndag 15 mars 2010

Sista veckan

Idag är det måndag hörrni och en helt ny vecka har kickat igång! Jag insåg just att detta kommer att bli min sista vecka som 23åring. Usch vad gammal jag börjar bli! Veckan kommer fortsatt att bestå av tentaplugg fram till onsdag, sen är det bara att ge sig på C-uppsatsen igen.

Ser framemot helgen så himla mycket! Åker hem tidigt på fredag för att bistå la familia hemma. I helgen fyller mamma 50 (lördag) och jag 24 (söndag). Så det är en hel del att stå i och jag har fortfarande en del presenter kvar att inhandla. Tårtor ska bakas och det ska städas och fejas och dukas.
Jag har önskat mig mestadels tråkiga, men ack så nödvändiga, presenter iår

Allt jag behöver:
  • Syntest
  • Glasögon
  • Delar till min alligator
  • Hörlurar till iPoden (så jag slipper stanna var femte meter och sätta in dem igen)
  • Massage
  • Ansiktsbehandling
  • iPhoneskal (min beställning gick inte igenom)
  • Hårklippning och färgning

Vad jag EGENTLIGEN skulle vilja ha

  • Pengar
  • Kläder
  • Skor
  • Smycken
  • Bil
  • Utlandsresa - går även bra med storstads- eller SPAweekend;)
  • Platt-tv
  • De önskningarna som jag inte kommer att få från alltjagbehöverlistan
Som det kan skilja! Haha skämt åsido så har jag inte så stora krav. Jag fyller 24, året innan 25, och det är absolut ingenting att fira egentligen. Hoppas bara på en bra födelsedag och blir (som alltid) mest glad för de gratulationer man får men som man inte alls hade väntat sig. Förra året var jag överväldigad över alla grattis som kom fram under dagen, och de gjorde min dag minst lika mycket som presenterna jag fick!

Tror det kommer att bli en FAB helg med nära och kära och massa god mat och tårta och paket:) På fredagkväll har jag dock tänkt flika in lite mys. Det var lite för längesen och det ska bli sjukt nice. Eftersom jag är kramig redan nu så har jag utfärdat en plåstervarning inför fredag;)

Nähä tentaplugg var det ja! En solig och fin måndag önskar jag er!

Kram

Inga kommentarer: