tisdag 30 mars 2010

Påskpepp

Åh jag är så laddad inför påskens alla festligheter nu! Helt galet vad skoj det ska bli! Festblåsan inför morgondagens påskfest är sydd, alkoholen inhandlad och peppet är här! Nu kör vi!

Sen är det dags för skärtorsdag och då blir det galej igen! Det bästa i mannaminne vill jag säga;) Verkar vara mkt roligt folk som ska ut på torsdag med så jag tippar på succé! Eller, det kan inte bli annat än succé när mina BäZtiZzAr är hemma! Hihi. Långfredagen smäller det så igen, så det är bara att tagga om där. Var på Systemet nyss och inhandlade diverse drycker inför dessa tre fester, plus att A hade skickat bud också. Skämdes faktiskt lite när jag skulle betala. Sådär så man vill förklara att "det är faktiskt till tre tillfällen och inte bara till mig".

Sen ska jag sova resten av påsken. Haha. Neerå men öppna planer än så länge. Gissar på lugna aktiviteter dock:) Ska gå sköna långisar med emmis och försöka hinna träffa falafel någon av dagarna. Mysa lite med så klart. Det blir bra det här:)

Nu ska jag ut och springa en runda i solen med massa peppig musik i lurarna. Efter det kommer jag vara ännu mer pepp! :)

Ja jag framstår säkert som en barnslis som skriver ett helt inlägg i peppets tecken. Anna du är 24 år! Men äh, det är ju så jag känner, man lever bara en gång och livet är till för att levas! :)

Kram på er

Inga kommentarer: