söndag 14 mars 2010

Söndag

För er som greps av den andra Annas öde som jag skrev om häromdagen så dog hon igår. Än en gång länkar jag till Annas blogg, just för att ni ska kunna följa upp det om ni vill. Ont gör det i hjärtat och tusen tankar till hennes familj idag.

Min söndagkväll kommer att bestå i en löparrunda för att rensa ur och sortera om lite i skallen efter det intensiva plugget som pågår just nu. Sedan ska jag dejta med min bästa korri och få se hennes extraordinära present.

För övrigt har pluggdagen idag varit ovanligt fin. Jag, Anna, Linn, Sanna, Helena, Tompa, Olof, Björn och Mandus beställde hemkörningspizza till Q-huset! Haha. Sen satt vi i ett av klasssrummen och käkade pizza och kollade på Solsidan!

Många pratar om marknadsmixen, ni som läst marknadsföring vet att den består av de fyra P:na (pris, produkt, påverkan och personal). Jag kan härmed presentera Anna och Annas tentamix!

  • Plugg
  • Pizza
  • Pepsi
  • Popcorn

Prova får ni se:)

(med tanke på den härliga mixen så sitter löparrundan väl på plats..haha)

Kram

Inga kommentarer: