tisdag 23 mars 2010

En dag som alla andra

Dagen idag har nästan varit identisk med gårdagen, uppläggsmässigt sett. Skillnaden är att jag är på betydligt bättre humör idag! Fastighetsrätten var lika tråkig och ointressant idag, men idag rann det bara av mig. Uppsatsandet gick bättre idag och vi fick hela 5 sidor till skrivet! Känns bra att vi har passerat 30-strecket nu och endast har halva empirin kvar att skriva!

Sprang den långa, läskiga rundan idag! Det gick riktigt bra och jag sprang på rekordtid! Kändes fint! Mindre kul var att många gatulampor hade slocknat nere vid fabriken och vid stugområdena så jag sprang i kolsvart mörker på en del ställen. Det var lite creepy!

Imorgon blir det opponering på förmiddagen och eftersom min kompanjon jobbar eftermiddagen så ska jag bannemig passa på att storstäda här hemma. Ser ut som f-n efter många långa pluggdagar som avslutats med träning och sedan sänggång.

Det var min trevliga tisdag det! :)

Må så gott!
Kram

Inga kommentarer: