tisdag 2 mars 2010

Kwaell

Har just varit på Johans monsterlånga pass på 1,5 timme. Måste säga att det inte alls var lika jobbigt som sist. Sist lovade jag ju mig själv att jag ALDRIG mer skulle gå på ett så jobbigt pass. Men skam den som ger sig så idag var jag där igen och körde skiten ur kroppen. Gött!

Måste bara säga att det är ju helt otroligt vad solsken och barmark kan göra för ett vintertrött sinne! Vilken härlig känsla att cykla till träningen halv sex och solen fortfarande skiner och det är torrt och bart på marken! Helt underbart!

På tal om mark. Jag ramlade innan på väg hem från skolan! Så sjukt pinsamt! Haha det var liksom inte en liten slintning eller halvfall, nej det var ett riktigt jäkla pladask! Var så sjukt oförberedd på det så det blev ett sånt "fulrammel" rakt fram på knä och handflator (ajajajajaj). Så nu har jag snygga skrubbsår på mina knän och i händerna! Haha. Sjukt mycket folk som såg med och en kille som cyklade förbi skrattade så han vart tvungen att vända sig bort. Men men, jag bjuder på den:)

Den late får bråttom fram mot kvällen sägs det och jag har störigt mycket att göra ikväll. Måste duscha, läsa igenom det sista rättsfallet, diska, betala in körkortsavgiften, skriva klart två punkter på uppsatsen och dessutom försöka hinna med ett litet sidoprojekt. Och som om inte detta vore nog så bara MÅSTE jag se det nya programmet Dating in the dark som börjar ikväll! Låter helt sinnessjukt och jag skulle aldrig i hela mitt liv ställa upp på något sådant (Ja, jag är väl ytlig för jag tycker utseende är viktigt när jag dejtar). Men det ska bli sjukt underhållande att titta på! :)

Lika bra att sätta igång och beta av denna mastiga lista om jag ska komma i säng innan gryningen!

Kram

Inga kommentarer: