lördag 20 mars 2010

Födelsedagar på Lövis

Dålig uppdatering, har haft så sjukt fullspäckat schema! Skrev klart det sista på uppsatsens första inlämning igår. Så otroligt skönt! Nu kan jag fira helg med gott samvete. Vi avslutade pluggdagen igår med ett besök på Max ute på flygstaden. Sedan spexade vi till det lite och körde över Kvibille hem till Småland:)

Väl hemma solade jag för första gången på säkert ett år! Boston Tea Party konstaterade ju att det inte är så farligt som alla tror. Nädå skämt åsido, men jag var i stort behov av lite färg i ansiktet efter många långa dagar med näsan i böckerna. Kände mig allmänt blek, glåmig och frusen. Så skönt att vakna idag och se ett ansikte med lite liv i spegeln! Haha.

Kvällen ägnades åt massa massa mys:) Eftersom jag vet att vederbörande eventuellt kommer att läsa detta så passar jag på att tacka än en gång för presenten! Tack finaste du! :)

Idag står 50årsfest på schemat. Mami fyller ju år! Jag ska även passa på att låta mig firas lite i förväg:)

Ha en fortsatt underbar helg allihopa, nu blir det bloggvila tills alla festligheter är över!

Kram

Inga kommentarer: