onsdag 17 mars 2010

Obeskrivlig känsla

Tentan är färdigskriven! Det är över! Den känslan är helt otroligt jäkla underbar! Som jag sa imorse så kan man inte beskriva den känslan, den måste upplevas! Känslan av ett totalt lugn, en stor lättnad och känslan från igår då man gick på knäna och bara ville ge upp byts ut mot en glädjekänsla som är så lovely! Men trött är man. Så in i norden. Slutkörd på ett härligt sätt liksom. Jag har en tendens att alltid vilja belöna mig själv efter en tenta, oavsett hur den har gått. Mitt belöningsystem brukar vara lösgodis och ett glossigt tjejmagasin. Och mycket riktigt, jag inhandlade mig en lyxig tidning på Maxi innan! Så nu ska jag krypa ner i soffan med rostade mackor, oboy och tidningen med fyrans förkväll på i bakgrunden. Underbart!

Längtar så sjukt mycket efter helgen nu och den känns helt plötsligt inte alls lika långt borta som igår. Ska tanka upp mysförrådet för flera år framöver:) Dessutom ska jag givetvis fira mammas stora dag och dessutom firas själv. Är som ni säkert förstår så sugen på att vrida fram klockan lite så att det är fredag idag! Nu nu nu!

Livet är bra härligt en dag som denna och jag ska försöka stanna i denna underbara känslan ett tag. För just nu känns hela jag som ett enda stort, äkta, härligt leende:)


Kram ♥



Inga kommentarer: