måndag 29 mars 2010

Positivt besked

Idag svarade äntligen Mr Wramsby på vårt mail vi skickat till honom för längesen. Wramsby examinerar vår uppsats och vi har därför mailat in uppsatsen so far till honom för att slippa stå där med skägget i brevlådan i maj med en uppsats som inte är godkänd. Vi har fått höra av dem som har honom som handledare att han är stenhård, bitvis elak och väldigt principfast så jag har varit väldigt nervös inför hans utlåtande. En total sågning hade varit förödande för vårt tidsschema (och motivation). Men, vi fick ett stort OKEJ! :) Var en del småsaker att ändra, två för att vara exakt. Vi ska ändra avgränsningar och vi ska rikta metoden mer mot vårt arbete. Så skönt! Vi ska spara detta mail för att vid en eventuell senare sågning kunna bevisa att vi fått klartecken, man vet aldrig med uppsatshandledarna alltså! Så en sten lättade verkligen från mina axlar idag och det är en otrolig lättnad att vi fått godkänt! Det är ändå 3 månaders skrivande det handlar om! Gött!

Annars då? Annars har jag en helt grym mensvärk. Värker stundvis så det nästan tåras i ögonen och står jag upp så viker sig kroppen framåt för det gör så ont. Har aldrig någonsin varit med om något liknande och jag är således INTE nöjd med de nya p-pillerna! Med mina förra var mensvärken a piece of cake jämfört med det jag har haft idag och inatt. Bläää! Så jag ska strax lägga mig raklång i soffan med en varm vetekudde och ynka mig lite.

En annan sak jag upptäckt är att jag har lite skrubbishaka och lite öm underläpp. Så går det när man pussas för mycket har jag hört ;)

Nu ska jag strax agera ledtråd i mina vänners äggajakt! Har fått kartinstruktioner som jag ska ge ut när det ringer. Kreativa vänner har jag ju iallafall! Haha

Kram

Inga kommentarer: